مقرون به صرفه؛ هم برای دانش پذیر، هم برای برگزارکننده

یکی از دغدغه های امروزی آموزشگاه ها و موسسات علمی،  علاوه بر کیفیت در برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی، کاهش هزینه های در خصوص نحوه برگزاری می باشد. از این رو سامانه پخش زنده روکا بر این تلاش بوده تا نیاز های اینگونه افراد را بر طرف کند.

مجموعه روکا در کنار برگزاری کارگاه ها و کلاس ها به صورت حضوری قادر است این روند آموزشی را به صورت آنلاین نیز پشتیبانی کند. واضح است که همیشه هزینه کلاس های آنلاین کمتر از کلاس های حضوری می باشد.

اینگونه برگزاری کارگاه های آموزشی برای کارفرما نیز بسیار به صرفه خواهد بود. چرا که هزینه هایی از قبیل رزرو محل برگزاری، هزینه پذیرایی و … میتواند چشمگیر باشد.

با استفاده از این سرویس قادر خواهید بود که تعداد زیادی از دانش پذیر را جذب کرده و با صدور مدرک برای آنها، بهترین کیفیت را در کمترین زمان ارائه کنید. چونکه امروزه کلاس های آنلاین برای بسیاری از افراد جذاب بوده است.

 همانطور که در کلاس های حضور امکان پرسش و پاسخ با اساتید وجود داشته و دانشجویان می توانند که تعامل دوطرفه داشته باشند، سامانه روکا این شرایط را فراهم کرده تا افراد بتوانند از هر کجای دنیا با اساتید خود ارتباط مستقیم داشته باشند.