سامانه آنلاین محرم

خیمه رسانه ای محرم

اهمیت احیای شهادت سالار شهیدان، حضرت اباعبد الله الحسین(ع) بر هیچ یک از دوستداران ایشان پنهان نیست، لذا شرایط به وجود آمده نباید باعث نادیده گرفتن ایام مهم سوگواری گردد و از این امر مهم نباید غافل شد. همچنین بایستی شرایطی فراهم نمود تا شیوع ویروس کرونا اوج نگیرد. لذا، شرکت رایان نیک تجهیز با سال ها سابقه فعالیت در زمینه IT و شبکه، سامانه آنلاین محرم روکا را طراحی نموده که ارادتمندان به این حضرت، بتوانند بدون به خطر انداختن سلامت خودشان و دیگر افراد جامعه، در ثواب و اجر مراسمات سوگواری شریک بوده و همچنین بانیان محترم بتوانند با برگزاری عزاداری های آنلاین، نذورات خود را ادا کنند.

لازم به ذکر است، شرکت رایان نیک تجهیز تمام توان خود را جهت برگزاری عزای سرور و سالار شهیدان در قالب خیمه های رسانه ای محرم روکا، به شکلی شایسته و در خور شان و شخصیت آن امام معصوم(ع) به کار خواهد گرفت. امید است سامانه محرم آنلاین، این تکنولوژی نو ظهور، جایگزین مناسبی برای رسوماتی که در سال های گذشته بوده ولی امسال ممنوع گشته، شود و خللی در زنده نگه داشتن وقایع کربلا وارد نشود.

سامانه خیمه های رسانه ای محرم

امکانات سامانه خیمه رسانه ای محرم

تعدادی از قابلیت های سیستم وب کنفرانس روکا (برگزاری جلسات به صورت غیر حضوری)

01 بدون وابستگی به نرم افزارهای جانبی(کاملا تحت وب)

03 پنل ارسال پیامک جهت دعوت عزادارن به مراسم

05 روایت تصویری واقعه در حین اجرای مداحی

07 امکان طرح سوال خصوصی توسط عزادارن و ارسال پاسخ توسط مسئولین مربوطه

09 امکان ضبط مراسمات برگزار شده

02  بستر کاملا فارسی و امکان ورود بسیار ساده عزاداران

04 امکان شخصی سازی صفحه برای بانی مراسم 

06 امکان دانلود دعاها

08 امکان گزارش گیری از وضعیت مراسم

مزایای برگزاری سوگواری های ایام محرم در بستر اینترنت (خیمه مجازی)

شیوع ویروس کرونا تمام جنبه های زندگی انسان ها در نقاط مختلف دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، به طوری که امکان برگزاری سنت دیرینه سوگواری سرور و سالار شهیدان نیز همانند سال های گذشته وجود ندارد. اما با این حال، نمی توان از مزایای سرویس های مجازی، جهت اقامه عزاداری امام حسین(ع) که در ذیل تعدادی از آن ها را نام می بریم، صرف نظر کرد:

01 حفظ سلامتی افراد جامعه

03 امکان حضور عزاداران از ابتدا تا انتهای مراسم بدون محدودیت زمانی

02 حذف بعد مسافت

04 امکان تهیه آرشیو از کلیه مراسم های برگزار شده