مقایسه وب کنفرانس روکا و وب کنفرانس اسکایپ

دارای اتاق و رمز

در بسیاری از موارد و موضوعات جلسه های آنلاین و وب کنفرانس ها نیاز است تا بصورت مکرر و منظم افراد بتوانند در ساعت های مشخص شده و با دسترسی کنترل شده وارد جلسات آنلاینی شوند که در زمان های مختلف تغییر نکند. بعنوان مثال اگر سازمان نیاز داشته باشد که هیئت مدیره بصورت هفتگی در روزها و ساعت های مختلف جلساتی را برگزار کنند و بتوانند به راحتی به سیستم وب کنفرانس وصل شوند و اطلاعات ورود به جلسه برای آنها تغییر نکند که در این صورت لازم است اتاق هایی به مشخصه ی ثابت با رمز و اطلاعات ثابت برای آنها ایجاد گردد و اطلاعات مربوط به آن در اختیار آنها قرار گیرد که این ویژگی برا سیستم وب کنفرانس روکا در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

قابلیت اتصال بدون اینترنت از طریق تلفن

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که جلسه ای در حال برگزاری باشد و حضور شما در آن جلسه الزامی باشد ولی مکانی باشید که نه به لپتاپ و نه به اینترنت دسترسی داشته باشید که در این صورت با سیستم های وب کنفرانس معمولی باید از جلسه ی خود صرف نظر کنید و متعاقبا عواقبی را نیز در پی خواهد داشت. سیستم وب کنفرانس روکا با در نظر گرفتن همه ی جوانب و انواع اتصالات این مشکل را نیز برطرف کردهع است و کاربران میتوانند در هر زمان و مکانی حتی بدون اتصال به اینترنت و یا حتی داشتن لپتاپ و یا گوشی هوشمند، کاربران میتوانند تنها با یک گوشی ساده و با استفاده از خطوط تلفن در جلسه بعنوان یک شرکت حضور پیدا کنند و با حاضران جلسه در تعامل باشند.

دارای سامانه ثبت جلسات و اس ام اس

در سامانه ی وب کنفرانس روکا این امکان وجود دارد که یک فرد بتواند جلسات را مدیریت کند و جلسات مختلف را زمانبندی و ثبت کند و اطلاعات مربوط به جلسات به افراد مربوطه از طریق پیامک و یا ایمیل به آنها اطلاع رسانی شود. این قابلیت در سازمان های بسیار حائز اهمیت می باشد به دلیل آنکه مدیران و افراد بالا مقام، فرصت ثبت جلسه و اطلاع رسانی به افراد دیگر را ندارند و فقط لازم است آنها به فرد مورد نظر در سازمان اطلاع رسانی کنند و آن فرد جلسات را زمانبندی و ثبت و اطلاع رسانی کند که این اطلاع رسانی و ثبت جلسات توسط سیستم وب کنفرانس روکا به آسانی و بصورت خودکار به افراد مربوطه انجام خواهد شد.

عدم نیاز به هیچگونه اپلیکیشن و یا پلاگین برای وب

همیشه برای اتصال به سیستم های وب کنفرانس دو مشکل اساسی وجود داشته است. اول آنکه بسیاری از کاربران علم تخصصی از کامپیوتر ندارند و برای نصب نرم افزار ها و افزونه های مختلف جهت اتصال به کنفرانس با مشکل مواجه می شوند و رفع مشکل آنها کار سخت و زمانبری می باشد و مسئله دوم آن است که بسیاری از کاربران و مخصوصا مدیران سازمان ها فرصت و امکان استفاده از نرم افزار ها و افزونه های مختلف را ندارند و می بایست در کمترین زمان و راحتترین حالت ممکن به جلسات متصل شوند. برای رفع این مشکلات سیستم وب کنفرانس روکا با در اختیار دادن تمامی امکانات تنها با استفاده از از یک صفحه ی وب این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند فقط با یک مرورگر با صرف نظر از مدل و برند دستگاه به سیستم وب کنفرانس متصل شوند واز تمامی امکانات استفاده کنند و به این صورت مشکلات اتصال کاربران و راحتی و سهولت و هدر رفتن زمان کاربران حل می شود.

اتصال مستقیم دستگاه های ویدیو کنفرانس به صورت مستقیم

در سیستم های وب کنفرانس به جهت اتصال بسیاری از سیستم های تصویری به جلسات نیازمند آن است که سیستم های جانبی دیگر به آنها متصل شود و در راحت ترین حالت ممکن باید یک سیستم دیگر در کنار آنها قرار گیرد ولی در سیستم وب کنفرانس روکا این امکان وجود دارد که تمامی سیستم های تصویری با برند های مختلف و پروتکل های مختلف بدون نیاز به هیچ رابط و سیستم جانبی به صورت مستقیم به جلسات متصل شوند.

دارای سیستم پخش زنده یا لایو سازمانی

در بسیاری از سازمان ها این ویژگی بسیار مهم می باشد که سازمان یک سیستم پخش زنده داشته باشد و بصورت مستقیم و زنده اطلاعات و اخبار و یا سخنرانی ها را در اختیار کاربران قرار دهد و کاربران بتوانند همانند یک شبکه ی تلویزیونی تصویر را بصورت زنده ببینند که در این صورت سیستم وب کنفرانس روکا این امکان را در اختیار سازمان قرار می دهد و کاربران می توانند تصاویر زنده ی مورد نظر سازمان را بصورت زنده ببینند.

قابلیت سفارشی سازی برای مشتری

در سیستم های وب کنفرانس و جلسات آنلاین یکی از ویژگی های مهم برای سازمان ها این می باشد که ظاهر سیستم به صورتی که آنها می خواهند طراحی شود و هنگام استفاده از سیستم ظاهر سیستم به گونه ای باشد که آن سیستم متعلق به آن سازمان می باشد و نشانه ها و علائم و فایل های راهنما و تمامی موارد دیگر به سفارش و سلیقه ی آنها باشد. از آنجایی که سیستم وب کنفرانس روکا توسط کارشناسان مجرب شرکت روکا طراحی و پیاده سازی می گردد می توان با نظر و سلیقه و انتخاب سازمان ها مورد تغییر قرار گیرد و تمامی ویژگی ها مطابق با الگوهای سازمان باشد.