سرویس پخش زنده یک طرفه سازمانی روکا

سرویس پخش زنده یک طرفه سازمانی روکا با قابلیت پخش زنده برای تعداد کاربران بالا مناسب همایش ها ، سخنرانی های سازمان های بزرگ ، دوره های آموزشی با تعداد کاربر بسیار بالا می باشد. در این سرویس کاربر شرکت کننده در جلسه کنفرانس با اشتراک یک لینک در شبکه داخلی سازمان یا اینترنت تصاویر جلسه سخنرانی را برای کاربران از طریق کلیک بر روی یک لینک به اشتراک خواهد گذاشت. این سرویس شباهت زیادی به لایو اینستاگرام دارد.
تغییر تصاویر پشت سخنران به صورت زنده
سیستم پخش زنده روکا این امکان را برای سخنرانان و یا مدرسان فراهم می کند، که بتوانند در هنگام ارایه جلسه به صورت زنده، از پس زمینه(بک گراندی) استفاده کنند که کاملا مرتبط به موضوع مورد نظر بوده و به محض تغییرموضوع، بک گراند نیز تغییر خواهد کرد. چنین قابلیتی برای مواقعی که یک مدرس تعداد زیادی دانشجو دارد و نیاز به اشتراک گذاری تصاویر و نمودار ها می باشد و یا برای جلساتی که فرد سخنران می بایست آمار و اطلاعات زیادی را برای اعضای جلسه نمایش دهد، بسیار کاربردی می باشد , این قابلیت برای مجامع شرکت ها و یا معرفی محصول جهت پخش زنده در تعداد بالا مورد استفاده قرار میگیرد.
قابلیت های دیگر سیستم پخش زنده روکا
*امکان مشاهده تعداد کل کاربران مجاز و تعداد کاربران آنلاین
*امکان مدیریت کاربران و افراد آنلاین
*امکان چت برای کاربران
*دارای پنل ثبت جلسه (ثبت موضوع سخنرانی، نام سخنران، ساعت برگزاری جلسه)
*امکان احراز هویت کاربران در صورت نیاز
*امکان اشتراک گذاری فایل توسط سخنران برای کاربران
*امکان انتخاب چند سخنران (این قابلیت را می توان با سیستم پخش زنده اینستاگرام مقایسه کرد، با این تفاوت که در اینستاگرام، حداکثر افراد سخنران 2 نفر می باشد ولی در سیستم پخش زنده روکا این قابلیت با نفرات یشتر، قابل ارائه می باشد.)
*امکان برگزاری نظر سنجی