رای گیری، مسابقات آنلاین و نظرسنجی

از مهمترین خدمات ارائه شده در سامانه پخش زنده روکا می توان به انواع رای گیری ها، مسابقات آنلاین و نظرسنجی ها اشاره نمود که در راستای تعامل سازنده و رفع ایرادات موجود در برگزاری مجامع با سهامداران و شرکت کنندگان در مجامع و سمینارها از الزامات سامانه های پخش زنده می باشد که در سامانه پخش زنده روکا آماده بهره برداری است.

رای گیری:

رای گیری از مهمترین اعمال انجام شده در مجامع بورسی است که جهت انجام  تصمیم گیری‌های مهم با مشارکت سهامداران انجام میشود این قابلیت در سامانه پخش زنده روکا با قابلیت سفارشی سازی و گرفتن خروجی از جزئیات رای گیری بنا به نیاز کارفرما ارائه می شود.

مسابقات آنلاین:

امکان برگزاری مسابقات آنلاین و قرعه کشی بین افرادی که پاسخ های صحیح داده اند از دیگر قابلیت های پیش بینی شده در سامانه پخش زنده روکا می باشد.

نظرسنجی:

از دیگر امکانات منحصر بفرد در سامانه پخش زنده روکا میتوان به نظرسنجی اشاره کرد. قالب های در نظر گرفته شده برای نظر سنجی عبارت اند از:

  • چند گزینه ای با چند پاسخ
  • چند گزینه ای با یک پاسخ
  • تشریحی

این قابلیت ها به جهت سهولت ارتباط با سهامداران و مشتریان و همچنین شفافیت در نظرسنجی و راحتی کار با داده ها و نظرات مشتریان و کمک به تصمیم گیرندگان در مجامع یا همایش ها در نظر گرفته شده است.