تمام آنچه که بانک ها برای برگزاری مجامع خود به صورت آنلاین نیاز دارند

در پی انتشار ویروس کرونا، سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، طی ابلاغیه ای، برگزاری مجامع شرکت های بورسی به صورت آنلاین را به تصویب رساند. بانک ها نیز (خصوصی و دولتی) ازین قاعده مستثنی نیستند.

از آنجایی که طی سال ها کلیه مجامع سازمان ها و بانک ها به صورت فیزیکی و حضوری برگزار می شده، اکنون این شیوه جدید برای بسیاری از افراد، کمی نا ملموس به نظر می رسد. اما، کارشناسان مجموعه رایان نیک تجهیز، طی جلساتی که با مدیران و رؤسای سهامداران بانک های مختلف داشتند، متوجه نیاز ها و امکاناتی که جلسه آنلاین را مشابه جلسه حضوری کند، شده و توانستند با مرتفع کردن این نیاز ها، مجامع شرکت ها و بانک های بزرگی را به نحو احسن برگزار کنند.

کارشناسان شرکت رایان نیک تجهیز، طی جلسات متعدد برگزار شده با مدیران بانک های مختلف، لیست کاملی از مواردی که برای برگزاری یک مجمع مورد نیاز بانک ها است، تهیه کرده و تیم متخصص فنی شرکت ما، تک تک این موارد را به امکانات سیستم پخش زنده یک طرفه روکا، اضافه کردند. از جمله این امکانات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم رای گیری و نظر سنجی:

    پرداختن و رسیدگی به این موضوع که صاحبان سهم بتوانند در مجمع نظر و رای خود را اعلام کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

  • سامانه احراز هویت:

    همانند مجامع حضوری در مجامع آنلاین نیز فقط افرادی اجازه ورود به مجمع یک بانک را دارند که جزء سهامداران آن بانک باشند، در غیر این صورت بایستی از ورود آن ها جلوگیری شود و سرویس روکا با اتصال به سامانه سجام و یا گرفتن اطلاعاتی نظیر کد ملی و کد بورسی سهامداران، فقط به صاحبان سهم اجازه ورود خواهد داد.

  • فیلم مجمع:

    در پایان مجمع برگزار شده، شرکت رایان نیک تجهیز، فیلم مجمع را به طور کامل، در اختیار مدیر سهامداران بانک و یا مسئول مربوطه قرارخواهد داد.

  • ثبت سوالات خصوصی(تیکتینگ):

    چنانچه در حین برگزاری مجمع، برای سهامدار سوالی به وجود آید، می تواند از طریق سامانه ثبت سوالات خصوصی، سوال مورد نظر را ارسال کرده و اپراتوری (یا اپراتورهایی) که از سوی بانک معرفی گردیده می تواند به سوالات ارسال شده پاسخ دهد. لازم به ذکر است سوال و پاسخ برای عموم قابل مشاهده نخواهد بود.

  • همچنین در صورت درخواست مشتریان محترم، شرکت رایان نیک تجهیز می تواند، همزمان با پخش مجمع در سرویس روکا، در پلتفرم های دیگر نیز، فیلم را ارسال کند.